Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/xn--nstvedmotorklub-xlb.dk/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 467
Næstved Motorklub Hovedafdeling - Generalforsamling 2014

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/xn--nstvedmotorklub-xlb.dk/public_html/plugins/system/articlesanywhere/helpers/replace.php on line 94

Generalforsamling 2014

Hermed indkaldes til den ordinære generalforsamling i Næstved Motor Klub`s hovedafdeling.

Torsdag den 20. november 2014 kl. 19.00 i Nisseringens Cafeteria

DAGSORDEN:
2. Formandens beretning til godkendelse
3. Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
4. Indkomne forslag
5. Valg
6. Eventuelt

Husk at dit kontingent til enten NMKM eller NMKA skal være betalt inden generalforsamlingen (kvittering medbringes)
Før generalforsamlingen ser bestyrelse således ud:
HOVEDBESTYRELSEN:
Formand........ Arne Lodal På valg
Kasserer........ Lene Andersen På valg
Sekretær....... Jeanne Egebjerg
Bestyrelsesmedlem/næstformand: Formand NMKM Peter Mastrup På valg på afdelingens generalforsamling
  Bestyrelsesmedlem: Formand NMKA Bjarne Christensen På valg på afdelingens generalforsamling.

Revisor NMKA
Revisor suppleant NMKM

Forslag, der ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være formanden i hænde senest 10 dage før generalforsamlingens afholdelse.
Forslag til ændring i foreningens vedtægter skal dog være formanden i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen.
Kandidater til hovedbestyrelsen skal være formanden i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen.
NMK`s hovedbestyrelse